Denizci Fenerbahçeliler İftarda Buluştu: Başkan Saran ve Mosturoğlu’ndan Birlik Mesajı
Denizci Fenerbahçeliler Derneği, Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran ve Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu'nun da katılımıyla geleneksel iftar yemeğinde bir araya geldi. Gecede birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.
Fenerbahçe camiasının önemli bir parçası olan Denizci Fenerbahçeliler Derneği, Ramazan ayının bereketini paylaşmak ve camia içi dayanışmayı pekiştirmek amacıyla geleneksel iftar yemeğini düzenledi. Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu ve Başkan Vekili Murat Salar başta olmak üzere yönetim kurulu üyelerinin de yoğun ilgi gösterdiği iftar programı, birlik ve beraberlik mesajlarıyla renklendi.
Denizci Fenerbahçeliler’den Kapsamlı Katılım
Denizci Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Barış Türkmen‘in ev sahipliğinde gerçekleşen iftar yemeğine, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün değerli yöneticileri Adem Köz, Ertan Torunoğulları, Ali Gürbüz, Cem Ciritci, Ahmet Murat Emanetoğlu, Ozan Vural, Ufuk Şansal, Eren Ergen ve İlyas Yılmaz da katıldı. Bu buluşma, kulübün farklı kademelerinden isimlerin bir araya gelerek camianın bütünlüğünü sergilemesi açısından büyük önem taşıyordu.
Başkan Saran ve Mosturoğlu’ndan Teşekkür ve Birlik Mesajları
Gecenin açılış konuşmasını yapan Denizci Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Barış Türkmen, katılımcılara hoş geldiniz dileklerini ileterek derneğin faaliyetleri hakkında kısa bilgiler verdi. Ardından kürsüye çıkan Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran ve Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu, derneğin çalışmalarını takdir ettiklerini belirterek tüm üyelere teşekkür ettiler. Konuşmalarda, Ramazan ayının ruhuna uygun olarak birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu öne çıktı. İki başkan da Fenerbahçe camiasının kenetlenmesinin önemine dikkat çekerek, bu tür organizasyonların camia bağlarını güçlendirdiğini ifade ettiler.
Dernekten Teşekkür Mesajı
Denizci Fenerbahçeliler Derneği tarafından yapılan açıklamada, iftar programına katılan tüm misafirlere, özellikle Fenerbahçe yönetiminin değerli üyelerine ve basın mensuplarına teşekkür edildi. Açıklamada, “Fenerbahçe Spor Kulübü Yüksek Divan Kurulu Başkanı Sayın Şekip Mosturoğlu, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Saadettin Saran, Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkan Vekili Sayın Murat Salar, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün kıymetli yönetim kurulu üyeleri ve önceki dönem yöneticileri, Fenerbahçe camiasının değerli temsilcileri ve saygıdeğer basın mensupları ile geleneksel iftar programımızda aynı sofrada buluşmaktan büyük onur ve mutluluk duyduk. Ramazan ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu hep birlikte hissettiğimiz bu anlamlı akşamda, Fenerbahçe camiasının dayanışmasını ve kardeşliğini bir kez daha yaşadık. Bu güzel organizasyonun gerçekleşmesinde emek veren, katkı sağlayan ve her zaman derneğimizin yanında olan çok kıymetli 375 dernek üyemize ayrıca gönülden teşekkür ederiz. Katılımlarıyla programımızı onurlandıran tüm misafirlerimize teşekkür ediyor, Ramazan ayının sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
Bu anlamlı iftar yemeği, Fenerbahçe camiasının bir araya gelerek Ramazan ayının manevi atmosferini birlikte yaşadığı, dostlukların pekiştiği ve kulübe olan bağlılığın bir kez daha gözler önüne serildiği keyifli bir organizasyon olarak hafızalarda yerini aldı.